Hehehe

Vi har haft hela NIO läsare idag!! 

,men då har vi ju faktiskt inte bloggat på över tre veckor.
Så hej igen, det var inte igår. Jessica drömde att jag hade bytt lösenord på bloggen och ändrat bloggens namn till M's.blogg.se inatt hahaha, så då tänkte vi på vår kära lilla vän.

Hur som helst, de senaste tre veckorna har sugit, och varit tråkiga och blabla whatever. Jag har verkligen inte velat gått ut eller ens höra talas om utgång, men i tisdags var det Johannas skiva så jag vart lite partysugen igen. Så nu drar jag på mig klackarna för fjärde gången denna vecka (MINA FÖTTER LEVER INTE LÄNGRE!) och drar till MP. Kom hem först halv sex imorse och vaknade redan klockan ett idag, så det blir nog tidig hemgång. Eller så stannar man kvar till stängning... så har man bara fem minuter hem hehe;)

Bilder kommer later. Jessica har snott mitt minneskort!

Ha en trevlig lördagskväll denna andra april! LYCKA, student om mindre än två månader! Lurade ni någon igår förresten, jag lurade Jessica! Haha hon vart lite orolig där ett tag!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: päta nesan

haha

2011-04-18 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0