Rubrik

Hej bloooggggiiis! Leeenggeeeseeeen! Det har ju variiitt soool och man har kunnat vara så coool i sina glajjor på stan. För japp stan har det blivit mkt av. Träffat teatertjejorna och ätit glass i kungsträdgården! Dags för mig och Jess att inviga vårt favvolunchställe där snart också tkr jag!

Igår var det bartenderkurs med klassen också och jag säger bara... i was born to do that! Haha njaa men det var fasen så mkt roligare än jag trodde. Efter det blev det middag och Red Riding Hood, haha copy på Twilight <3 Samma regissör, S A M M A  R E P L I K E R! Den var fiiin. 

Mysvecka med noll plugg. Fyra veckor tills betygen sätts. ångeeeeeesssstttttttttttt!



Jag på premiären på Red riding hood... så cool

Årkade värkligen inte gå ut ikväll, så jag och Jess tog ett varmt telefonsamtal istället höll jag på säga bara för att min mobil håller på brinna upp nu! Fan helt galet med HTC:n, den brinner ju upp när man pratar för länge.



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0