Typ...

...partyhelg i helgen men jag har inte tiiiid åhhh, jag måste verkligen pluggggaaaaa! Så är det först mösspåtagning och sen valborg!! Ska jag plugga då?!???! Det går ju inteeee! Aja fär börja med att hämta min fula mössa iaf, så borde sova nu men vaknade precis efter att ha sovit i tre timmar så det kommer ju inte gå. Haha drömde världens bästa dröm där på soffan, och mitt i allt blev vi dessutom nedsprutade med vatten för att vi smygit oss ner i nån saneringsfirma (Sthlmsnatt...) och de som jobbade där skulle hämnas, så jag var helt genomsur när vi blev utslängda i 20 minus och snöö! Haha men det slutade bra ändå... okej nu lämnar vi mina drömmar  


Förra valborg! Alltid lika pussiga

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0