iiiujhnjuij

Bloggiiiis! Heeeej. Det är valborg på lördag in case you didn't know that! Hoppas på bra väder för en gångs skull! Förra året picknickade vi massa människor i en park i stormen... inte det mysigaste. Typ okej nu tar vi en till shot innan vi fryser ihjäl... väldigt lyckat. När jag var ännu mindre hade alltid jag och pappa picknick precis vid brasan och var alltid kvar bland dom sista sent på natten. Vi hade med oss ett stort vindskydd som vi fällde upp runt oss och ja, det har både pappa och jag blivit retade av från diverse människor men det var mys! Påminner om våra campingar där jag har både ett och annat roligt (och inte festrelaterat!!!) minne. Typ som när det var galet regnväder (alltid regn i detta Sverige!!) och det läckte in vatten i hela tältet. Hela golvet var som en vattensäng så vi fick gå ut mitt i natten med plastmuggar och ösa vatten. Det regnade fortare än vad vi öste typ. Hahahah roligt!!

För att återgå till vanliga Malin så tar vi upp ett roligt Ayia Napa minne istället bara för att jag för tusende gången tittade på de bilderna och återigen typ skrattar så jag gråter. Liksom efter två veckors kaos kommer vi fram till flygplatsen (denna gång hann vi med flygbussen trots att vi letade mobil, höll på missa den på Kreta). Vi är så jäkla trötta på flygplatsen (ni har ju sett Jessicas fina sovbild på väg dit förr) och så himla flummiga så vi skrattar åt allting, vi kommer fram och ska checka in väskorna och gubben frågar oss om vi har några "farliga föremål" nedpackade i väskan men Jessica fattar ingenting och börjar prata nonsens med greken och jag kommer inte ens ihåg vad hon inte fattade så nu låter det jättefånigt igen när jag ska berätta men jag minns bara att jag skrattade så jag dog, sen när vi kommer in så håller jag på svimma och ramla ihop så Jessica blir skitarg och säger att dom tror att jag är full (vilket jag inte var, bara astrött) så att vi inte ska komma på planet så vi bestämmer oss för att äta mat, så beställer vi mat och så när Jessica ska ta en tugga sitter det en larv, EN LARV i maten!!!!!

Så vi äter inget, utan går vidare till Sthlmsgaten (springer förbi Gbg-gaten!!) där vi fortsätter skratta åt allting och jag menar verkligen allting, här pratar vi övertrött i högsta form. Då kommer en tjej fram och gör värsta långa intervjun med mig angående mitt intresse för en bi-park! Hahaha en stor nöjespark som bara innehåller bin. Gissa hur mkt vi skrattade under den intervjun?!

Väl på planet får jag feberfrossa och håller på att avlida så när jag kommer hem ligger jag med 40-graders feber i en vecka. Bah långt inlägg orkar inte ens läsa själv, men åh vad roligt det är med minnen! Spenderar typ 50% av dagen att tänka på minnen och 49% att tänka på framtiden. Så 1 på nuet typ.

Nejhejhoppnuskajaggå!

 
Åh vi skulle ha ett River Reggae i Sthlm...

PUsS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0