Hellå

Jessica duschar och sen blir det matis. Det var fyra plusgrader här idag!! PLUS, i Norrland? När sthlm har typ 10  minus? Så det var bra väder i backen. Jag hade tappat mina skidkunskper och ramlat både en och annan gång med mina rosa byxor. Folk känner nog igen mig i backen. Vi äter lunch. Jag halkar mitt inne i restaurangen och skriker. Nu känner de som jobbar här igen mig ännu mer med mina rosa byxor. Man måste veta hur man ska göra för att gå uppmärksamhet i Sthlm... men jag kanske inte behöver anstränga mig lite mkt häruppe. Hehe.

Anyyywaay, det blir en tur till lilla lappkastet för disco ikväll hahaha, det blir nog kul. Vi var där idag på afterski och lyssnade på Finn fem fel, äkta norrlandsstämning, och Jess är överlycklig för att dom inte leggar henne  när hon beställer. Hon tror hon ser vuxen ut. Jag tror det är Norrland. Vi diskuterade i liften hur härligt det är med alla ärliga och äkta människor häruppe,  haha Norrland <3

Fast vi saknar Sthlm ganska så mkt ända. För vi passar inte in, och vi vill typ dansa till musik som man känner till och ha mer än 10 människor runt oss åt gången.

Okej, supertöntigt inlägg med 50 punkter. Hejdå

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0