Min studentmössa har kommit!

.
Så då var sportlovet slut och snart en hel vecka till. Det började med att vi packade ihop vårt pick och pack och tryckte ner det i bilen. Sen åkte vi hundra mil upp i Sverige till Hemavan, först ett stopp efter 70 mil hos farmor och farfar :) Jag övade som alla år på att åka snowboard och i år försökte jag mig på hoppen! Det gick väl sådär.... men några hopp gjorde jag! Ett hopp slutade dock med näsblod men men inget brytet ben iaf :) Malin kämpade vidare på sina skidor. I år övade hon på att hålla ihop benen i svängarna och det slutade med några kullerbyttor ner för backen men bättre blev vi båda! :D
.
Nattlivet var som sagt VÄRSTA PARTYT! Vi kom inte hem för än kl 10.00 dagen efter! Om det ändå vore så bra, nej det var snarare så att vi var tillbaka hemma kl tio på kvällen. Men imorn blir det massa party för att kompensera för veckan! Först middag hos fia och sen utgång! Det ska bli sååå kul, alla är riktigt taggade, inklusive cilla och malin! :D Men nu orkar jag inte skriva längre så titta på bilderna istället...
.
.
.
.
.

.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick oxå min studentmössa i veckan. Är du nöjd med dom du köpte av?? xoxo

2011-03-21 @ 07:57:14
URL: http://studentmössor.net/bestalla-kanske/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0