Hej jag kommer inte ihåg

sist jag festade... eller jo okej... det var typ på mösspåtagningen. Jess är på gubbskiva ikväll och jag kom hem från Kista för ett litet tag sedan, fixat studentkläder! Jag sa att valborg var sista gången jag skulle gå ut innan studenten och jag höll det!! Wiih! Inte för att det hjälpte mig att plugga bättre, blööö. Aja StudENTEn på onsdag!! 5 dagar kvar! HELT HELT HELT galet! 

Champagnefrukost på Kungsholmen, fotografering, lunch med lärarna på båten, utspring i Stadshusgården, flak runt fontänen, mottagning, förfest på MP, slutskiva på Metro med NT och Sam-gymnasiet, Lobby (om man kommer in vill säga, kmr va kaos?!). Jappp det blir en full dag, och det enda jag pallar tänka på är att jag måste gå upp tidigt uuuuu. Kommer knarka dextrosol hela dagen. Pluggade till fem inatt, gick upp nio, pluggade till sex, åkte till Kista och åt första gången på hela dagen vid nio typ. Jag klarade denna dag tack vare dextrosol hahaha!
o bara det inte regnar!! Fy blä

Haha well well, ska se om Jess svarat på mitt senaste mess nu, hon verkar ha väldans kul där borta i skolan. Hon messade just en bild på hennes gäng dansande bredvid lärarna höhö.

Ha en mysig fredagskväll! 


Senaste utgången... som spårade lite mot slutet heh... så långt fick inte kameran hänga med dock... höh
 
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0