Lycka!

Ni vet när livet är sådär otroooligt sugit så att det inte finns, det är liksom så illa så att man liksom slutar vara depp och blir glad istället. Där är jag nu. Skitglad! Jag säger som Mr. Stinson; när jag känner mig deprimerad gånger tusen slutar jag känna mig depp och känner mig awesome istället! (Haha okej han kanske inte har sagt just DOM orden)

Ut i regnet och ner till mitt andra hem nu; Waynes. Hoppas regnet håller i sig också, min näääsa är helt förstörd efter allt pollen, typ blöder näsblod var femte minut... men icke nu!

Annars så är det trevligt med lite sool:




Blir dessutom en helg full med Gaby och Jess = :) Malin

PUSS ALLLAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0