Tjohej

Äntligen åker den där Kenza hem från Ayia Napa så jag kan sluta hata henne varje dag, hej avundsjuk!

Lääääs den här bloggen alla så vi också kan bli rika och och ta semester och resa varannan vecka eftersom vi har slitit SÅ hårt i två veckor.

Annars är det typ TRE VECKOR till studenten, woooiiioooii! Happy times! Vad som händer sen har jag ingen aning om whatsoever.




Ser ut som en tant!




hahahahahahahahaha











Det här fina blåmärket fick jag i lördags!


Exakt HÄR har Jessica fotat när blåmärket kom till!



Japp, lite bilder på saker jag gjort sen solen kom. Det är jobbbiiigt att ladda upp bilder på bloggfan så nu orkar jag inte mer!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: gabriella

Lite uppdatering behövs här också va? ;) puss

2011-05-19 @ 22:28:15
URL: http://www.gabriiiella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0